حیوه طیبه

حیوه طیبه

زندگی پاک ، زندگی جاودانه و بدون مرگ است
حیوه طیبه

حیوه طیبه

زندگی پاک ، زندگی جاودانه و بدون مرگ است

جهان ها

وقتی که من در یک جهان بسیار بزرگ و به تعبیری بسیار کوچک هستم بی خود و بی جهت زندگی می کنم. 

وای باز از این جهان سفر می کنم و یا به تعبیری می سفراندم و به جهانی دیگر می آیم مانند اینکه از یه خانه به خانه ای دیگر بروم این خانه کجا وآن خانه چه جاست!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 عالمین یعنی چه؟؟؟؟؟؟ 

یعنی جهان ها جمع عالم 

وای چقدر ملال آور است وقتی فقط در یک جهان باشی بالاخره خسته میشی و وای مجبوری رو به مواد بیاوری تا به یک سفر خوب بروی سفر بسوی آسمان اما وای باز با لگد تو را بدرقه می کنند و می اندازند در ته چاه دنیای دون!!!!! 

 

مرگ چیه؟ سفر از یک خانه به خانه ی دیگر و از یک جهان به جهان دیگر 

عروسی چیه؟ سفر از خانه ی پدر به خانه ی شوهر  

طلاق چیه؟ سفر از خانه ی شوهر به خانه ی بزرگی دیگر با آزادی بیشتر  

 

چند جهان داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نمیدونم ولی شنیدم دنیا برزخ آخرت ولی برای من جهان مادی و یک جهان معنوی و یک جهان بی جهان یعنی که هیچی نیست همه مرده اند و خود تو هم مردی ولی فقط حس میکنی یه چیزی هستی اما نیستی یعنی گیجی و منگی و نمیدونی چهخبره فقط یه نگاه از یه چشم ناپیدا !!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد